Bucegi - banner
Articole
ce să vezi și unde să mergi dacă ești pasionat de natură

Anunț achiziție servicii mentenanță camera traps

în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor”


ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA SERVICII DE DE ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII COD CPV 50000000-5 SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PENTRU ACTIVITATEA A11 MENTENANTA SI REPARATIE CAMERA TRAP

Nr. 33/03.07.2025

 

1. Denumirea, adresa, numarul de fax, adresa de e-mail a autoritatii contractate.

Denumirea autorităţii contractante:  

Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti,  înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579  

E-mail: contact@dandinu.net

Persoana de contact Daniel Dinu, tel: +40 733081031

Responsabil legal: Președinte, Daniel Dinu

 

2. Obiectul contractului

Servicii de întreținere și reparații Cod cpv 50000000-5 Servicii de reparare si intretinere pentru activitatea A11 Mentenanță și reparații camera trap

 

3. Valoarea estimată a contractului

 În conformitate cu bugetul aprobat al proiectului și cu analizarea prețurilor de piață, valoarea estimată totală a achiziției este 25.210,08 lei exclusiv TVA sau 30.000 lei cu TVA inclus.

 

4.Termenul de depunere a ofertei: 10.07.2025 ora 10:00

 

5. Adresa la care trebuie transmise ofertele: pe e-mail la adresa   contact@dandinu.net

 

6. Limba in care trebuie redactate ofertele: română

 

7. Procedura de atribuire a contractului: achizitie directa, conform articolului 7, alineatele (5) și (7) din Legea 98/2018 și Ghidului solicitantului.

 

8. Informații suplimentare privind contractul  - Caietul de sarcini este prezentat în continuarea prezentului anunț

Alte informații se vor obține pe e-mail, ca urmare a unei solicitări din partea ofertantului

 

9. Vizualizarea și analizarea ofertelor: are loc în ziua de 10.07.2025 ora 12:00 la sediul 

autorității contractante str. Padesu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89,

București, 041345, sector 4

 

10.Condiții de participare

 

Capacitatea de exercitare a activității profesionale:

  1. Ofertantii trebuie sa fie persoane juridice avand capacitatea necesara pentru indeplinirea contractului.

Pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activității profesionale, ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa dovedească forma de înregistrare ca persoana juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenența din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din țara în care ofertantul este stabilit.

Ofertantii vor depune copia documentelor constitutive, din care sa rezulte ca sunt abilitați să presteze servicii din categoria celor care fac obiectul contractului.

  1. Ofertanții vor depune o ofertă tehnică cu toate operațiunile ce vor fi desfășurate în vederea întreținerii și reparării sistemelor camera traps.
  2. Ofertanții vor depune Oferta financiară și Declarația privind conflictul de ineterese conform documentelor anexate.

 

10. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie este  prețul cel mai scăzut.

 

Președinte,

Daniel Dinu

 

CAIET DE SARCINI

Servicii de întreținere și reparații Cod cpv 50000000-5 Servicii de reparare si intretinere pentru activitatea A11 Mentenanta si reparatie camera trap

Procedura aplicată: Achiziție directă pe baza unei oferte, conform Legii 98/2016, HG 395/2016 și Ghidului solicitantului.

 

Scopul proiectului

Îmbunătățirea stării de conservare a elementelor de biodiversitate definitorii pentru Parcul Natural Putna –Vrancea și crearea de facilități de dezvoltare durabilă bazată pe ecoturism a comunităților locale.

 

Obiectivele proiectului

Obiectiv Specific 1: Refacerea structurii și funcțiilor ecologice esențiale pentru conservarea elementelor de biodiversitate și peisaj vulnerabile din Parcul Putna Vrancea, prin activități specifice de menținere a pajiștilor, refacerea ihtiofaunei autohtone a râurilor de munte și reducerea presiunilor antropice ce pot conduce la o stare de conservare nefavorabilă a speciilor de fluturi, pești și mamifere. 

Obiectiv Specific 2: Valorificarea potențialului reprezentat de peisajul natural prin diversificarea activităților de recreere in cadru natural, facilitarea accesului turiștilor, inclusiv a celor cu mobilitate redusă, la valorile naturale și definirea zonei ca destinație de eco-turism ca elemente cheie în dezvoltarea socio-economică a comunității locale. 

Obiectiv Specific 3: Creșterea vizibilității valorilor naturale si culturale din Parcul Putna Vrancea la nivel local și național și internațional prin producerea și promovarea unor materiale media de calitate, diversificarea mijloacelor de comunicare și organizarea de evenimente de informare/conștientizare. 

Obiectiv Specific 4: Consolidarea parteneriatului dintre APNPV, ONG-uri și factori interesați în scopul dezvoltării unor institutii locale dedicate conservării și promovării biodiversității și a peisajului cultural din Parcul Putna Vrancea, prin activități educaționale cu copii din comunitățile locale și organizarea de evenimente, ateliere de lucru destinate consolidării relațiilor cu și între factorii interesați.

 

Contextul achiziţionării serviciilor

 

Scopul achiziţionării serviciilor îl constituie implementarea activităților proiectului.

 

Informații generale

AUTORITATEA CONTRACTANTĂ

 

Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti,  înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti  sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579

E-mail: contact@dandinu.net

Persoana de contact Daniel Dinu, tel: +40 733081031

Responsabil legal: Președinte, Daniel Dinu

 

OBIECTUL ACHIZIȚIEI

Autoritatea contractantă urmează să încheie un contract de servicii de întreținere și reparații Cod cpv 50000000-5 Servicii de reparare si intretinere pentru activitatea A11 Mentenanță și reparații camera trap, astfel

Nr. crt.

Denumire produs/serviciu/lucrare

UM

Cantitatea

Valoare estimată unitară (fără TVA)

Valoare estimată totală (fără TVA)

1

Mentenanta si reparatie camera trap

buc

1

25.210,08

25.210,08

 

Total

 

 

 

25.210,08

 

DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR

 

Produsele achiziționate sunt necesare pentru implementarea următoarelor activități: 

 

A11. Promovarea locală şi naţională prin film a valorilor naturale şi culturale din PNPV și 

Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația pentru elaborarea și prezentarea ofertei și constituie ansamblul cerințelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnică.

Cerințele impuse vor fi considerate ca minimale. În acest sens orice ofertă prezentată care se abate de la prevederile caietului de sarcini va fi luată în considerare dar numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerințelor minimale din caietul de sarcini.

 

CERINȚE TEHNICE

 

Contractul de mentenanță ar trebui să respecte următoarele cerințe:

●      Minim 2 ani de experiență de lucru cu camere video, foto și sisteme de camera traps;

●      Cunoștințe despre diferite sisteme de camera traps și diferiți senzori de activare la mișcare (IR sau beam break);

●      Cunoștințe despre sistemele electrice de alimentare externă a camerelor;

Cerințele de mai sus sunt minimale și obligatorii. Sunt acceptate orice propuneri superioare, cu încadrarea în valoarea estimată a contractului.

Întocmit

Vicepreședinte

Matei Truța

 

 

Operator economic,

(denumirea/numele)

 

FORMULAR DE OFERTA FINANCIARĂ

 

Către:

 

Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti,  înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579  

 

Domnilor,

 1. Examinând documentaţia de atribuire, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ………………………………………… (denumirea/numele ofertantului), ne oferim ca, în conformitate cu prevederile şi cerinţele cuprinse în Caietul de sarcini, să prestă servicii de ....................................., în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc                                           Sălbatic şi Accesibil pentru Viitor”,  contract de finanţare VPV_2025_01, finanţat prin Programul „Verde pentru Viitor”, pentru suma de................................. LEI, adică (suma în litere şi în cifre), precum şi moneda ofertei), plătibilă după recepţia serviciilor, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în valoare de ......................................           LEI, adică (suma în litere şi în cifre).

2. Ne angajăm ca, în cazul în care oferta noastră este stabilită câştigătoare, să prestăm serviciile pe toată durata proiectului.

3. Ne angajăm să menţinem aceasta ofertă valabilă pentru o durată de …………… zile, (durata în litere şi cifre), respectiv până la data de …………….. (ziua/luna/anul), şi ea va rămâne obligatorie pentru noi şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.

4. Precizăm că: (se bifează opţiunea corespunzătoare)

 |_| depunem ofertă alternativă, ale carei detalii sunt prezentate într-un formular de ofertă separat, marcat în mod clar „alternativă”/”altă ofertă”.

|_|| nu depunem ofertă alternativă.

5. Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziţie publică aceasta ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este acceptată ca fiind câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.

 

Data ……………………..

………………, .......................... (ștampilă si semnătură), în calitate de reprezentant legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele …………………….. (denumirea/numele operatorului economic).                          

Prestator,

   ___________________

     (semnătură autorizată)

 

 

Ofertant ...................................................

 

DECLARAŢIE

 

privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 59 şi art. 60 din  Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice

 Subsemnatul(a) ........................................ (denumirea, numele operatorului economic), în calitate de ofertant, la procedura .......................  pentru achiziționarea de  servicii de ............................... , la data de ..................... (zi/lună/an), organizată de Asociația România Sălbatică, declar pe propria răspundere următoarele: cunoscând prevederile art. 59 și art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și componența listei cu persoanele de dețin funcții de decizie în autoritatea contractantă cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, declar că societatea noastră nu se află în situația de a fi exclusă din procedură.

 

Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante sunt:

1 Daniel -Președinte, președinte comisie de evaluare

2 Matei Truța – Vicepreședinte, membru în comisia de evaluare 

3. Codruța Florea – secretar, membru în comisia de evaluare

Situațiile de natură să determine apariția conflictului de interese așa cum este definit la art. 59 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile sunt următoarele, reglementate cu titlu exemplificativ:
     a) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a persoanelor care deţin părţi sociale, părţi de interes, acţiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători sau subcontractanţi propuşi ori a persoanelor care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători ori subcontractanţi propuşi;

     b) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a unei persoane care este soţ/soţie, rudă sau afin, până la gradul al doilea inclusiv, cu persoane care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători ori subcontractanţi propuşi;

     c) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a unei persoane despre care se constată sau cu privire la care există indicii rezonabile/informaţii concrete că poate avea, direct ori indirect, un interes personal, financiar, economic sau de altă natură, ori se află într-o altă situaţie de natură să îi afecteze independenţa şi imparţialitatea pe parcursul procesului de evaluare;

     d) situaţia în care ofertantul individual/ofertantul asociat/candidatul/subcontractantul propus/terţul susţinător are drept membri în cadrul consiliului de administraţie/organului de conducere sau de supervizare şi/sau are acţionari ori asociaţi semnificativi persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se află în relaţii comerciale cu persoane cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante sau al furnizorului de servicii de achiziţie implicat în procedura de atribuire;

     e) situaţia în care ofertantul/candidatul a nominalizat printre principalele persoane desemnate pentru executarea contractului persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se află în relaţii comerciale cu persoane cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante sau al furnizorului de servicii de achiziţie implicat în procedura de atribuire;
     f) situaţia în care ofertantul individual/ofertantul asociat/candidatul/subcontractantul propus/terţul susţinător organizat ca societate pe acţiuni cu capital social reprezentat prin acţiuni la purtător nu respectă prevederile art. 53 alin. (2) şi (3).

 Subsemnatul(a) ............................ declar că  voi informa imediat autoritatea contractantă dacă vor interveni modificări în prezenta declarație la orice punct pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică sau, în cazul în care vom fi desemnați câștigători, pe parcursul derulării contractului de achiziție publică, având în vedere și prevederile art. 61 din Legea nr. 98/2016.

Subsemnatul(a) declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.

Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.

 

OFERTANT

........................................................

(semnătură autorizată)

L.S.

 

 

Articole pe aceeași temă

Anunț achiziție servicii fotografice

în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor”

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA SERVICII FOTOGRAFICE COD CPV 79960000 1 SERVICII DE FOTOGRAFIE SI SERVICII CONEXE Nr. 29/03.07.2025 1. Denumir...

Anunț achiziție servicii mentenanță camera traps

în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor”

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA SERVICII DE DE ÎNTREȚINERE ȘI REPARAȚII COD CPV 50000000-5 SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PENTRU ACTIVITATEA A11 MEN...

Anunț achiziție camere mirrorless și accesorii

în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor”

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA DE ECHIPAMENTE FOTO-VIDEO nr. 16 / 24.06.2025 1. Denumirea, adresa, numarul de fax, adresa de e-mail a autorit...

Anunț achiziție sistem camera traps

în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor”

ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA DE SISTEM CAMERA TRAPS nr. 12 / 24.06.2025 1. Denumirea, adresa, numarul de fax, adresa de e-mail a autoritati...

Arii protejate