ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA DE ECHIPAMENTE FOTO-VIDEO
nr. 16 / 24.06.2025
1. Denumirea, adresa, numarul de fax, adresa de e-mail a autoritatii contractate.
Denumirea autorităţii contractante:
Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti, înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579
E-mail: contact@dandinu.net
Persoana de contact Daniel Dinu, tel: +40 733081031
Responsabil legal: Președinte, Daniel Dinu
2. Obiectul contractului
Furnizarea de echipamente foto-video A11 Camera mirrorless A11 Obiectiv camera mirrorless 24-120mm F4 A11 Obiectiv camera mirrorless 14-30mm F4, A11 Carduri camere 1TB, A13 Baterie externă pentru camera 38651100-4, Cod cpv 38651000-3 Aparate de fotografiat
Cod cpv 38651100-4 Obiective pentru aparate de fotografiat Cod cpv 30233110-5 Unitati de memorie cu carduri magnetice, împărțite pe loturi astfel:
Lot 1
Nr. crt. |
Denumire produs/serviciu/lucrare |
UM |
Cantitatea |
Valoare estimată unitară (fără TVA) |
Valoare estimată totală (fără TVA) |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Camera mirrorless |
buc |
3 |
9.663,87 |
28.991,61 |
2 |
Obiectiv camera mirrorless 24-120mm F4 |
buc |
1 |
5.294,12 |
5.294,12 |
3 |
Obiectiv camera mirrorless 14-30mm F4 |
buc |
1 |
4.621,85 |
4.621,85 |
|
Total |
|
|
|
38.907,58 |
Lot 2
Nr. crt. |
Denumire produs/serviciu/lucrare |
UM |
Cantitatea |
Valoare estimată unitară (fără TVA) |
Valoare estimată totală (fără TVA) |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Carduri camere 1TB |
buc |
6 |
1.245,38 |
7.472,28 |
Lot 3
Nr. crt. |
Denumire produs/serviciu/lucrare |
UM |
Cantitatea |
Valoare estimată unitară (fără TVA) |
Valoare estimată totală (fără TVA) |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Baterie externă pentru camera |
buc |
6 |
1.520,17 |
9.121,02 |
Oferta poate fi depusă pentru unul, două sau toate trei loturile.
3. Valoarea estimată a contractului
În conformitate cu bugetul aprobat al proiectului și cu analizarea prețurilor de piață, valoarea estimată totală a achiziției este 55.500,88 lei exclusiv TVA sau 66.046 lei cu TVA inclus.
Pe loturi, valorea estimată se împarte astfel:
Lot 1: 38.907,58 lei fără TVA
Lot 2: 7.472,28 lei fără TVA
Lot 3: 9.121,02 lei fărăr TVA
4.Termenul de depunere a ofertei: 01.07.2025 ora 10:00
5. Adresa la care trebuie transmise ofertele: pe e-mail la adresa contact@dandinu.net
6. Limba in care trebuie redactate ofertele: română
7. Procedura de atribuire a contractului: achizitie directa, conform articolului 7, alineatele (5) și (7) din Legea 98/2018 și Ghidului solicitantului.
8. Informații suplimentare privind contractul - Caietul de sarcini este prezentat în continuarea prezentului anunț
Alte informații se vor obține pe e-mail, ca urmare a unei solicitări din partea ofertantului
9. Vizualizarea și analizarea ofertelor: are loc în ziua de 01.07.2025 ora 12:00 la sediul
autorității contractante str. Padesu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89,
București, 041345, sector 4
10.Condiții de participare
Capacitatea de exercitare a activității profesionale:
Ofertantii trebuie sa fie persoane juridice avand capacitatea necesara pentru indeplinirea contractului.
Pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activității profesionale, ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa dovedească forma de înregistrare ca persoana juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenența din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din țara în care ofertantul este stabilit.
Ofertantii vor depune copia documentelor constitutive, din care sa rezulte ca sunt abilitați să furnizeze produse din categoria celor care fac obiectul contractului.
Ofertanții vor depune o ofertă tehnică cu toate caracteristicile produselor, perioadă de garanție, alte elemente relevante.
Ofertanții vor depune Oferta financiară și Declarația privind conflictul de ineterese conform documentelor anexate.
10. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie este prețul cel mai scăzut.
Președinte,
Daniel Dinu
CAIET DE SARCINI
Furnizare de s echipamente foto-video A11 Camera mirrorless A11 Obiectiv camera mirrorless 24-120mm F4 A11 Obiectiv camera mirrorless 14-30mm F4, A11 Carduri camere 1TB, A13 Baterie externă pentru camera 38651100-4, Cod cpv 38651000-3 Aparate de fotografiat
Cod cpv 38651100-4 Obiective pentru aparate de fotografiat Cod cpv 30233110-5 Unitati de memorie cu carduri magnetice
Procedura aplicată: Achiziție directă pe baza a trei oferte, conform Legii 98/2016 și HG 395/2016 și Ghidului solicitantului.
Scopul proiectului
Îmbunătățirea stării de conservare a elementelor de biodiversitate definitorii pentru Parcul Natural Putna –Vrancea și crearea de facilități de dezvoltare durabilă bazată pe ecoturism a comunităților locale.
Obiectivele proiectului
Obiectiv Specific 1: Refacerea structurii și funcțiilor ecologice esențiale pentru conservarea elementelor de biodiversitate și peisaj vulnerabile din Parcul Putna Vrancea, prin activități specifice de menținere a pajiștilor, refacerea ihtiofaunei autohtone a râurilor de munte și reducerea presiunilor antropice ce pot conduce la o stare de conservare nefavorabilă a speciilor de fluturi, pești și mamifere.
Obiectiv Specific 2: Valorificarea potențialului reprezentat de peisajul natural prin diversificarea activităților de recreere in cadru natural, facilitarea accesului turiștilor, inclusiv a celor cu mobilitate redusă, la valorile naturale și definirea zonei ca destinație de eco-turism ca elemente cheie în dezvoltarea socio-economică a comunității locale.
Obiectiv Specific 3: Creșterea vizibilității valorilor naturale si culturale din Parcul Putna Vrancea la nivel local și național și internațional prin producerea și promovarea unor materiale media de calitate, diversificarea mijloacelor de comunicare și organizarea de evenimente de informare/conștientizare.
Obiectiv Specific 4: Consolidarea parteneriatului dintre APNPV, ONG-uri și factori interesați în scopul dezvoltării unor institutii locale dedicate conservării și promovării biodiversității și a peisajului cultural din Parcul Putna Vrancea, prin activități educaționale cu copii din comunitățile locale și organizarea de evenimente, ateliere de lucru destinate consolidării relațiilor cu și între factorii interesați.
Contextul achiziţionării produselor
Scopul achiziţionării produselor îl constituie implementarea activităților proiectului.
Informații generale
AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti, înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579
E-mail: contact@dandinu.net
Persoana de contact Daniel Dinu, tel: +40 733081031
Responsabil legal: Președinte, Daniel Dinu
OBIECTUL ACHIZIȚIEI
Autoritatea contractantă urmează să încheie un contract privind echipamente foto-video A11 Camera mirrorless A11 Obiectiv camera mirrorless 24-120mm F4 A11 Obiectiv camera mirrorless 14-30mm F4, A11 Carduri camere 1TB, A13 Baterie externă pentru camera 38651100-4, Cod cpv 38651000-3 Aparate de fotografiat, Cod cpv 38651100-4 Obiective pentru aparate de fotografiat Cod cpv 30233110-5 Unități de memorie cu carduri magnetice, împărțite pe loturi astfel:
Lot 1
Nr. crt. |
Denumire produs/serviciu/lucrare |
UM |
Cantitatea |
Valoare estimată unitară (fără TVA) |
Valoare estimată totală (fără TVA) |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Camera mirrorless |
buc |
3 |
9.663,87 |
28.991,61 |
2 |
Obiectiv camera mirrorless 24-120mm F4 |
buc |
1 |
5.294,12 |
5.294,12 |
3 |
Obiectiv camera mirrorless 14-30mm F4 |
buc |
1 |
4.621,85 |
4.621,85 |
|
Total |
|
|
|
38.907,58 |
Lot 2
Nr. crt. |
Denumire produs/serviciu/lucrare |
UM |
Cantitatea |
Valoare estimată unitară (fără TVA) |
Valoare estimată totală (fără TVA) |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Carduri camere 1TB |
buc |
6 |
1.245,38 |
7.472,28 |
Lot 3
Nr. crt. |
Denumire produs/serviciu/lucrare |
UM |
Cantitatea |
Valoare estimată unitară (fără TVA) |
Valoare estimată totală (fără TVA) |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Baterie externă pentru camera |
buc |
6 |
1.520,17 |
9.121,02 |
Oferta se poate depune pentru unul, două sau trei loturi.
DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR
Produsele achiziționate sunt necesare pentru implementarea următoarelor activități:
A11. Promovarea locală şi naţională prin film a valorilor naturale şi culturale din PNPV și A13 Asigurarea funcţionării UIP
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația pentru elaborarea și prezentarea ofertei și constituie ansamblul cerințelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnică.
Cerințele impuse vor fi considerate ca minimale. În acest sens orice ofertă prezentată care se abate de la prevederile caietului de sarcini va fi luată în considerare dar numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerințelor minimale din caietul de sarcini.
Produsele vor fi noi.
Ofertantul va asigura service în garanție și post-garanție sau va pune la dispoziția autorității contractante lista unităților service autorizate, dacă este aplicabil.
CERINȚE CAMERE FOTO ȘI ACCESORII
Necesarul pentru această achiziție cuprinde trei camere de fotografiat, două obiective și următoarele accesorii cu cerințele de mai jos:
Cameră mirrorless full frame de minim 24MP care să poată filma în format 6K RAW în 60p și format 4K RAW în 120p. Să aibă card de memorie dual slot pentru card SD și CFexpress tip B.
Obiectiv compatibil cu camera mirrorless de mai sus, de 14-30mm f/4, cu distanța minimă de focalizare de până în 30 cm și diametru exterior maxim de 90mm.
Obiectiv compatibil cu camera mirrorless de mai sus, de 24-120mm f/4, cu distanța minimă de focalizare de până în 35 cm și diametru exterior maxim de 90mm.
Card de memorie CFexpress tip B de 1TB, cu viteză maximă de citire de 1.785 MB/s și de scriere de 1.550 MB/s.
Baterie tip V-mount, Litiu-Ion, cu sarcina maximă de 212W, 10A, cu minim 2 intrări/ieșiri pentru USB-C 140W, o ieșire USB-A și ieșire D-Tap de minim 14 V, 6A.
Cantitățile și prețurile unitare maxime pentru produsele achiziționate se prezintă în tabelul de mai jos:
Nr. crt. |
Denumire produs/serviciu/lucrare |
UM |
Cantitatea |
Valoare estimată unitară (fără TVA) |
Valoare estimată totală (fără TVA) |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Camera mirrorless |
buc |
3 |
9.663,87 |
28.991,61 |
2 |
Obiectiv camera mirrorless 24-120mm F4 |
buc |
1 |
5.294,12 |
5.294,12 |
3 |
Obiectiv camera mirrorless 14-30mm F4 |
buc |
1 |
4.621,85 |
4.621,85 |
4 |
Carduri camere 1TB |
buc |
6 |
1.245,38 |
7.472,28 |
5 |
Baterie externă pentru camera |
buc |
6 |
1.520,17 |
9.121,02 |
Caracteristicile de mai sus sunt minimale și obligatorii. Sunt acceptate orice carcteristici superioare, cu încadrarea în valoarea estimată a contractului.
Perioada de garanție este cea standard pentru produsul livrat;
Termenele de garanţie încep sa curgă de la data livrării/ recepţiei vehiculului de către ofertant
La livrare, Ofertantul va transmite Autoritatii Contractante următoarele documentele care însoţesc produsele:
a) factura fiscala;
b) certificatul de conformitate;
c) certificat de garanţie;
e) instrucțiuni de utilizare;
Ofertantul garantează ca produsele sunt noi.
Întocmit
Vicepreședinte
Matei Truța
Operator economic,
(denumirea/numele)
FORMULAR DE OFERTA FINANCIARĂ
Către:
Asociaţia România Sălbatică, cu sediul în Str. Padeşu, nr. 10, bl. 9, sc. 3, et. 8, ap, 89, Sector 4, Bucureşti, înregistrată la Judecătoria Sectorului 4 Bucureşti sub nr. 25/21.03.2022, având codul de identificare fiscală 45886579
Domnilor,
1. Examinând documentaţia de atribuire, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ………………………………………… (denumirea/numele ofertantului), ne oferim ca, în conformitate cu prevederile şi cerinţele cuprinse în Caietul de sarcini, să furnizăm ....................................., Lotul .................. în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic şi Accesibil pentru Viitor”, contract de finanţare VPV_2025_01, finanţat prin Programul „Verde pentru Viitor”, pentru suma de................................. LEI, adică (suma în litere şi în cifre), precum şi moneda ofertei), plătibilă după recepţia serviciilor, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată în valoare de ...................................... LEI, adică (suma în litere şi în cifre).
2. Ne angajăm ca, în cazul în care oferta noastră este stabilită câştigătoare, să furnizăm bunurile în termen de ......................................................... zile de la semnarea contractului.
3. Ne angajăm să menţinem aceasta ofertă valabilă pentru o durată de …………… zile, (durata în litere şi cifre), respectiv până la data de …………….. (ziua/luna/anul), şi ea va rămâne obligatorie pentru noi şi poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
4. Precizăm că: (se bifează opţiunea corespunzătoare)
|_| depunem ofertă alternativă, ale carei detalii sunt prezentate într-un formular de ofertă separat, marcat în mod clar „alternativă”/”altă ofertă”.
|_|| nu depunem ofertă alternativă.
5. Până la încheierea şi semnarea contractului de achiziţie publică aceasta ofertă, împreună cu comunicarea transmisă de dumneavoastră, prin care oferta noastră este acceptată ca fiind câştigătoare, vor constitui un contract angajant între noi.
Data ……………………..
………………, .......................... (ștampilă si semnătură), în calitate de reprezentant legal autorizat să semnez oferta pentru şi în numele …………………….. (denumirea/numele operatorului economic).
Prestator,
___________________
(semnătură autorizată)
Ofertant ...................................................
DECLARAŢIE
privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 59 şi art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
Subsemnatul(a) ........................................ (denumirea, numele operatorului economic), în calitate de ofertant, la procedura ....................... pentru achiziționarea de ............................... , Lotul ................ la data de ..................... (zi/lună/an), organizată de Asociația România Sălbatică, declar pe propria răspundere următoarele: cunoscând prevederile art. 59 și art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și componența listei cu persoanele de dețin funcții de decizie în autoritatea contractantă cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, declar că societatea noastră nu se află în situația de a fi exclusă din procedură.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante sunt:
1 Daniel -Președinte, președinte comisie de evaluare
2 Matei Truța – Vicepreședinte, membru în comisia de evaluare
3. Codruța Florea – secretar, membru în comisia de evaluare
Situațiile de natură să determine apariția conflictului de interese așa cum este definit la art. 59 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile sunt următoarele, reglementate cu titlu exemplificativ:
a) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a persoanelor care deţin părţi sociale, părţi de interes, acţiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători sau subcontractanţi propuşi ori a persoanelor care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători ori subcontractanţi propuşi;
b) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a unei persoane care este soţ/soţie, rudă sau afin, până la gradul al doilea inclusiv, cu persoane care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/candidaţi, terţi susţinători ori subcontractanţi propuşi;
c) participarea în procesul de verificare/evaluare a solicitărilor de participare/ofertelor a unei persoane despre care se constată sau cu privire la care există indicii rezonabile/informaţii concrete că poate avea, direct ori indirect, un interes personal, financiar, economic sau de altă natură, ori se află într-o altă situaţie de natură să îi afecteze independenţa şi imparţialitatea pe parcursul procesului de evaluare;
d) situaţia în care ofertantul individual/ofertantul asociat/candidatul/subcontractantul propus/terţul susţinător are drept membri în cadrul consiliului de administraţie/organului de conducere sau de supervizare şi/sau are acţionari ori asociaţi semnificativi persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se află în relaţii comerciale cu persoane cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante sau al furnizorului de servicii de achiziţie implicat în procedura de atribuire;
e) situaţia în care ofertantul/candidatul a nominalizat printre principalele persoane desemnate pentru executarea contractului persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al doilea inclusiv ori care se află în relaţii comerciale cu persoane cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante sau al furnizorului de servicii de achiziţie implicat în procedura de atribuire;
f) situaţia în care ofertantul individual/ofertantul asociat/candidatul/subcontractantul propus/terţul susţinător organizat ca societate pe acţiuni cu capital social reprezentat prin acţiuni la purtător nu respectă prevederile art. 53 alin. (2) şi (3).
Subsemnatul(a) ............................ declar că voi informa imediat autoritatea contractantă dacă vor interveni modificări în prezenta declarație la orice punct pe parcursul derulării procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică sau, în cazul în care vom fi desemnați câștigători, pe parcursul derulării contractului de achiziție publică, având în vedere și prevederile art. 61 din Legea nr. 98/2016.
Subsemnatul(a) declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor, orice documente doveditoare de care dispun.
Înţeleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.
OFERTANT
........................................................
(semnătură autorizată)
L.S.
în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor”
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA DE ECHIPAMENTE FOTO-VIDEO nr. 16 / 24.06.2025 1. Denumirea, adresa, numarul de fax, adresa de e-mail a autorit...
în cadrul proiectului „Parcul Putna Vrancea un Parc Sălbatic și Accesibil pentru Viitor”
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI PENTRU ACHIZIȚIA DE SISTEM CAMERA TRAPS nr. 12 / 24.06.2025 1. Denumirea, adresa, numarul de fax, adresa de e-mail a autoritati...
o nouă populație redescoperită în Transilvania
În data de 03 octombrie 2023, cu ocazia primei expediții de inventariere a viperelor de fâneață din Transilvania, derulată de către Grupul Milvus, vipera de fâneață (Vipera ursinii rakosiensis) a fost...
ce ne spun rezultatele unui studiu genetic
Fundația Conservation Carpathia a publicat rezultatele unui studiu de monitorizare genetică la lup (Canis lupus) care a dezvăluit informații importante despre această specie existentă în Carpații Meri...